Geplaatst op

De Babbelbox: Wat vonden de Rotterdammers van het afgelopen festivalseizoen?

Op dit weblog geven wij graag onze mening over de festivals die Rotterdam kent. Maar wat vinden jullie nu eigenlijk van die festivals? Omdat altijd onze mening ook maar zo saai is, presenteren wij De Babbelbox! Misschien dat de festivalorganisatoren nog wat aan de geweldige tips hebben van het Rotterdamse winkelpubliek 😉

Over gertjanverstegen

Student journalistiek Hogeschool Inholland Rotterdam

5 Reacties op “De Babbelbox: Wat vonden de Rotterdammers van het afgelopen festivalseizoen?

  1. Ge-wel-dig! Heel leuk gedaan! ‘In de microfoon natuurlijk’, haha pas op dat je hem niet opeet gast…

  2. Inderdaad, echt gaaf gedaan! En wat een uiteenlopende reacties zeg, had ik echt niet verwacht! “Hmmmmmmmm”

  3. hahaha heel leuk gedaan man! Sommige reacties moet je toch wel even bij giechelen. Leuk dat je ook afwisseling hebt gekozen met reacties die je normaal er niet in doet, omdat je er niks aan hebt. Maar in dit geval hilarisch zijn om te kijken.

    Het enige puntje wat ik kan verzinnen, is dat je hem misschien iets korter had moeten doen. Op het laatste had ik wel moeite om me aandacht er bij te houden.

    Voor de rest.. Great job!

  4. SUper gedaan, leuk verhaal!

  5. Hoor ik hier een nieuwe ManBijtHond verslaggever?

Plaats een reactie